Strokovnjaki napovedujejo tesen preplet digitalnega in fizičnega okolja. Oglejte si tudi video!
Podjetje Fisher Price s svojimi igračami že 85 let stimulira razvoj otrok. Ugotavljajo, da se svet zelo hitro spreminja in da je napredek tehnologije v zadnjih petih letih vplival tudi na življenje otrok.
Poskušali so si predstavljati, kako bo zgledala prihodnost otrok čez 10 let, za navdih pa jim je bila kar brezmejna otroška domišljija. Nekateri od izdelkov, ki jih napovedujejo v naslednjem desetletju, bodo vsak trenutek postali resničnost, drugi pa mogoče nikdar.
V sodelovanju s podjetjem Continuum, ki se ukvarja z inovacijami in dizjanom, so si skušali zamisliti prihodnost, kjer starši s tehnologijo poskušajo vzgojiti čim bolj srečnega in zadovoljnega otroka.
Kakšne značilnosti pa sploh ima srečen otrok? Skupaj s futuristi, razvijalci izdelkov, tehnologi in pedagogi so skušali ugotoviti, kakšne prednosti bi imelo personalizirano učenje, zgoden razvoj in povezave med starši in otroki, zanimalo pa so jih tudi SOCIETAL izzivi, ki čakajo družine v prihodnosti.
Kakšna bo torej prihodnost? Strokovnjaki pravijo, da bo tehnologija srčna, starši bodo pa dobili več kot dobrodošlo pomoč pri vzgoji.
V prihodnosti se bodo fizično elementi v različnih okoljih povsem prepletali z napredno tehnologijo. S tem, ko bodo otroci rasli, se bo ustrezno spreminjala tudi sama izkušnja pri uporabi določenega orodja.
DREVO SPOMINOV
Služilo bo kot dinamični meter za velikost otroka, hkrati pa bo shranjevalo tudi spomine in sposobnosti (socialno-čustvene, kognitivne in fizične), značilne za določeno razvojno stopnjo. Drevo spominov se bo prilagajalo uporabnikovim potrebam, hkrati pa bo sestavni del domačega okolja.
PERSONALIZIRAN ODZIV
Okna bodo zaznala stvari zunaj doma in tako postala platna s čarobnimi in dinamičnimi podobami, ki bodo prilagojene določenemu otroku in njegovi razvojni stopnji, da se bo iz teh lahko kar največ naučil iz tega, kar vidi, saj bo to obogateno in bo prizor lahko zaznal z različnimi čuti.
OKNO V SVET
S tem, ko se bo okolje zunaj spreminjalo, se bodo istočasno in ustrezno spreminjale tudi podobe na oknu. Taka poučna obogatena resničnost bo rasla skupaj z otrokom.
SRČNA TEHNOLOGIJA
Izdelki s skoraj neopazno vgrajeno umetno inteligenco se povsem prilagodijo človeškim potrebam. Pojavili se bodo tudi novi odzivni materiali, obetajo pa se tudi številni načini, kako se bo tehnologija prilagodila človeškim izrazom.
DIGITALNI GUGALNIK
Ko bo dojenček spal, bo gugalnik v stanju pripravljenosti. Ko se bo dojenček zbudil, da bo gugalnik nad njim projeciral različne lebdeče elemente, ki se bodo prilagodili njegovemu razpoloženju. Toplina doma pa se bo odsevala tudi v prijetnih materialih, kot sta les in filc.
DOMIŠLJIJA NIMA MEJA
Medtem ko se bodo otroci igrali z igračami, se bo njihovo digitalno okolje vsakič znova spremenilo in se prilagodilo njihovim naravnim vzorcem igre. Digitalna okolja bodo lahko povsem domišljijska ali pa podobna igri v resničnem svetu. Otroku bo digitalno okolje vsakič ponudilo novo in ustrezno zahtevno izkušnjo igre, ki jo bo upravljal samo otrok.
KO DOMIŠLJIJA OŽIVI
Živobarvni prizori kažejo, kako večplastna je lahko igra. Liki, ki jih je ustvaril otrok, so sestavljeni iz različnih elementov in tvorijo zabavno digitalno okolje, ki je vedno živo in se prilagaja otrokovi domišljiji.
BREZ MEJA
Tesen preplet fizičnega in digitalnega sveta bo vplival tudi na igro, učenje in razvoj. Predmeti bodo uporabni vsakič znova na drugačen način.
DIGITALNA HOJICA
Digitalni elementi bodo spodbujali telesni razvoj. Otrok bo s hojico poskral digitalne številke, ki se bodo potem spremenile v čudovite svetlobne mehurčke. Cilj takega prepleta digitalne in fizične izkušnje bo npr. spodbujanje motoričnih spretnosti.
Vsakdanji predmeti bodo prikazovali uporabne podatke in bodo tako družinam v prihodnosti v veliko pomoč. Digitalni predmeti jim bodo tako pomagali razumeti zakaj, kaj in kako se je nek razvojni mejnik zgodil.
DIGITALNA VARUŠKA
Okrogla digitalna varuška ne bo samo beležila spalnih navad družinskih članov, temveč bo tudi prikazala, zakaj se je kateri od otrok zbudil in kaj potrebuje. Varuška bo zbudila tistega od staršev, ki bo manj trdno spal. Varuško bo mogoče upravljati samo s premikom roke.
Povzeto po: http://www.fisher-price.com/resources/images/FOP/FisherPrice_ThinkingBehindTheVision.pdf
12:04
Strokovnjaki napovedujejo tesen preplet digitalnega in fizičnega okolja. Oglejte si tudi video! Podjetje Fisher Price s svojimi igračam...
Kako bo čez 10 let?
About author: Ponosna mamica
Cress arugula peanut tigernut wattle seed kombu parsnip. Lotus root mung bean arugula tigernut horseradish endive yarrow gourd. Radicchio cress avocado garlic quandong collard greens.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Powered by Blogger.


0 comments: